Καλώς ήρθατε στο Components-Mart.com
Ελλάδα

Επιλέξτε γλώσσα

  1. English
  2. Français
  3. Gaeilge
  4. polski
  5. Afrikaans
  6. Magyarország
  7. Български език
  8. Italia
  9. Kongeriket
  10. Suomi
  11. lietuvių
  12. Eesti Vabariik
  13. tiếng Việt
  14. Dansk
  15. čeština
  16. Türk dili
  17. íslenska
  18. עִבְרִית
  19. Svenska
  20. ภาษาไทย
  21. Nederland
  22. Slovenija
  23. Slovenská
  24. Português
  25. español
  26. Melayu
  27. Hrvatska
  28. Deutsch
  29. românesc
  30. Ελλάδα
  31. සිංහල
  32. 한국의
  33. Maori
Ματαίωση
RFQs / Order
Part No. Manufacturer Qty  
Σπίτι > Νέα > Η Volvo παίρνει αυτόνομα οχήματα στο επόμενο επίπεδο (2+)

Η Volvo παίρνει αυτόνομα οχήματα στο επόμενο επίπεδο (2+)

New Volvo S60 R-Design exterior - Volvo takes autonomous vehicles to next level (2+)

Το σύστημα πληροφορικής χρησιμοποιεί το Xavier SoC, το οποίο κατασκευάστηκε ειδικά για αυτόνομη οδήγηση και το οποίο διαθέτει έξι επεξεργαστές για τους αλγόριθμους οχημάτων.
Τον Ιούνιο του περασμένου έτους, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν ότι θα αναπτύξουν ένα σύστημα οδήγησης επιπέδου 4 με σουηδικές εταιρείες, Veoneer (συστήματα ελέγχου ασφάλειας) και Zenuity (στοίβα λογισμικού για αυτοματοποιημένα και υποβοηθούμενα συστήματα οδήγησης).

Ο Henrik Green, επικεφαλής της Ε & Α, Volvo, εντάχθηκε στον CEO της Nvidia, Jensen Huang, για την κεντρική ανακοίνωσή του. Εξήγησε ότι η αρχιτεκτονική του ηλεκτρικού και του λογισμικού του στόλου πιλότων επιπέδου ΙΙ θα βασίζεται στο Drive AGX. Το επίπεδο ΙΙ για αυτόνομα οχήματα είναι μερική αυτοματοποίηση, όταν το αυτοκίνητο ελέγχεται από τον υπολογιστή, αν και ένας άνθρωπος διατηρείται «στο βρόχο». Το επίπεδο 5 είναι όταν όλες οι συνθήκες οδήγησης εκτελούνται από το σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών.

"Όσο πιο υπολογιστική ιπποδύναμη χρειάζεται, τόσο περισσότερη ασφάλεια είναι απαραίτητη", δήλωσε ο Green, για τη βαθιά εκμάθηση και υπολογισμό του Drive AGX Xavier.
Το σύστημα υπολογιστή AI χρησιμοποιείται από τη Volvo για την ανάπτυξη δυνατοτήτων οδήγησης για βοηθητικά χαρακτηριστικά οδήγησης επιπέδου 2+. Οι δυνατότητες οδήγησης που αναπτύσσονται από κοινού είναι η αντίληψη του περιβάλλοντος 360 ° και η παρακολούθηση του οδηγού για πρώιμα σημάδια κόπωσης ή έλλειψης συγκέντρωσης, καθώς και συνδετικότητα, διαχείριση ενέργειας και εξατομίκευση εντός του οχήματος.